ÁSZF

GLOBAL COPY KFT
Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy mint Felhasználó (Megrendelő) a weboldalunkon (www.globalcopy.hu) keresztül történt regisztrációjával és megrendelésével megismerte és elfogadja alábbi ÁSZF-ben leírtakat és az adatkezeléshez is hozzájárul.

Ilyen módon szerződés jön létre a megrendelő és a Global Copy Kft. között, mely a szolgáltatás 
teljesítésére irányul.

Megrendelő a Szolgáltató által üzemeltetett Global Copy Kft. weboldalára történő belépéssel-akkor is, ha nem regisztrált felhasználója az oldalnak-a jelen szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Regisztráció/Vásárlás esetén a Megrendelő minden esetben köteles a saját, valós adatait megadni. Valótlan adatok esetén a létrejött szerződés semmisnek tekintendő.

A Megrendelőnek a megrendelés bármely szakaszában és a megrendelésnek a Szolgáltató részére való elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, e-mailen keresztül. A megrendelési felületen fennálló hibát a megrendelés visszaigazolásáig, egyéb megrendelési forma esetén az arra irányadó kommunikációs csatornán jogosult jelezni.
A Megrendelő által a honlapon elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Megrendelő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által megadott adatokat
(megrendelés részleteit, számlázási és szállítási információkat). Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a megrendelése megérkezett.

A Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem érkezik meg részére a rendelést visszaigazoló e-mailt.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés nyelve elsődlegesen magyar, amennyiben a szolgáltató a más nyelven küldött megrendelésre az abban meghatározott nyelven küldi meg a válasz e-mailt, úgy az a nyelv válik irányadóvá.

A létrejött megrendelés a Szolgáltató belső rendszerében kerül iktatásra.
A hozott anyag tartalmáért (elírás, helyesírási hiba, grafikai hiba) és minőségéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az ilyen típusú hibák nem minősülnek nyomdahibának. Amennyiben a hozott anyag nyomdakésszé alakítását Szolgáltató végezte, látványtervet küld Megrendelő részére, mely elfogadása esetén Szolgáltató legyártja az anyagot. Az elfogadott látványterv alapján elkészített megrendelés után tartalmi és formai reklamációt Szolgáltató nem fogad el.

Megrendelőnek minden esetben biztosítjuk a lehetőséget, hogy a munka megkezdése előtt egy próbanyomaton meggyőződhessen az általa készített file nyomtatási minőségéről. (nyomtatóink rendszeresen szín kalibráltak, de a digitális technológiából adódóan más eredményt
adhat, mint az ofszet nyomtatás) A próbanyomat ismeretében eldöntheti, hogy kéri-e a nyomtatást vagy sem, de a próbaként elkészült
nyomatot ki kell fizetnie.

Amennyiben nem kíván élni a próbanyomás lehetőségével és ennek hiányában rendeli meg a munkát, abban az esetben a Megrendelő kockázata az esetleges hiba és a digitális technológiából adódó színeltérés. (A szín eltérése adódhat CMYK-RGB beállítási hibából is, ami pdf file esetén nem minden esetben fedezhető fel).

A megrendelő a megrendeléssel egyidejűleg elfogadja az ÁSZF-et is.

1. A Global Copy Kft. a megrendelés alapján elkészített munkát elsődlegesen a megrendelőnek személyesen köteles átadni, a megrendelő pedig törekedni köteles arra, hogy a munkát személyesen vegye át. Amennyiben a megrendelő házhoz szállítást kért, a Global Copy Kft. a munkát a megrendelő által megadott címre köteles szállítani.

2. A felek megállapodnak abban, hogy amennyiben a megrendelő személyesen nem tudja átvenni a kész munkát, úgy a Szállító a Megrendelő általa megnevezett személynek jogosult átadni és az átvételről igazolást kérni.

3. Az átvételt követően a megrendelő a lehető legrövidebb időn belül köteles megvizsgálni az átadott munka minőségét és mennyiségét, az átvételt igazoló szállítólevelet pedig az esetleges minőségi kifogás és szavatossági igény megjelölésével legkésőbb az átvételt követő 2 munkanapon belül a Global Copy Kft-nek visszaküldeni.

4. A 3) pontban előírt határidő jogvesztő leteltét követően az átadott kész munkával kapcsolatos minőségi kifogás előterjesztésére nincs lehetőség. Ha a megrendelő a 3. pontban előírt határidő alatt nem küldi vissza az átvételt igazoló szállítólevelet, illetve minőségi kifogással nem élt, azt úgy kell tekinteni, hogy a szolgáltatást elfogadta.

5. Fuvarozó közbeiktatásával történő szállítás esetén, ha a munkát a megrendelő személyesen veszi át, a Megrendelő köteles a küldemény hiányosságaival, sérülésével vagy a késedelmes szállítással kapcsolatban a fuvarozóval szembeni intézkedést megtenni és erről a Global Copy-t tájékoztatni.

6. Az 5) pontban előírt intézkedések elmulasztása esetén a Megrendelő nem követelheti a szállítótól azoknak a károknak a megtérítését, amelyek a fuvarozóval szemben érvényesíthetők lettek volna.

7. Az 5) -6) pontban foglaltak érvényesek a munkát a megrendelő helyett átvevő személyre is ha az a Megrendelőtől a fuvarozóval szembeni igények érvényesítésére is kiterjedő hatályú meghatalmazást kapott.

8. A fizetés elmulasztása esetén az eredeti példány(oka)t a Ptk. 6:246. §-ának (2) bekezdése értelmében mint zálogtárgy(ak)at a számla kiegyenlítésének biztosítására a Global Copy Kft. jogosult magánál tartani.

9. Amennyiben a megrendelt munka átadása a Megrendelő szerződésszegése miatt marad el, a Global Copy Kft. az eredeti példány(oka)t és az elkészített munkát a teljesítés megállapodás szerinti időpontját követő 15. napon a megrendelő minden előzetes értesítése nélkül megsemmisítheti. Az elkészített munka őrzésére egyebekben a Ptk. felelős őrzésre vonatkozó rendelkezései irányadók.

10. A megrendelő indokolás nélküli elállásra kizárólag abban az esetben jogosult, amennyiben kész terméket rendel meg a Global Copy kft.-től mint szolgáltatótól, az alábbiak szerint.

a.) Ha a megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató honlapján feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha 14 napon belül elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
b) A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.
c) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő megfelelő és erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.
d) Postai úton történő küldés esetén a postára adás dátumát, e-mail útján történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Postai út igénybevétele esetén a Megrendelő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
e) A Megrendelő elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató székhelyére eljuttatni.
f) A fenti határidő megtartott abban az esetben, ha a Megrendelő a 14 napos határidő letelte előtt juttatja el a Szolgáltatóhoz a terméket.
g) A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli, kivéve, ha a Szolgáltató kifejezetten vállalta e költségek viselését.
h) A Szolgáltató utánvéttel visszaküldött csomagot nem vesz át. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Megrendelőt semmilyen más költség nem terheli.
i) Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a reklamált termék visszajuttatása meg nem történik, vagy a Megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően a visszaküldés tényét. A Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
j) a visszatérítést az eredetileg alkalmazott fizetési móddal megegyezően kell teljesíteni, kivéve, ha Megrendelő más fizetési módhoz kifejezetten a hozzájárulását adja.

11. Abban az esetben, amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató honlapja igénybevételével nyomdai szolgáltatási munkát rendel meg, úgy a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bek. c.) pontjában foglalt rendelkezések szerint a Megrendelőt elállási jog nem illeti meg, mivel megrendelése elsődlegesen szolgáltatásra, valamint olyan nem előre gyártott termékre vonatkozik, amely a Honlap paraméterezés szerint a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére lett előállítva, ezért az egyedi termékként egyértelműen és kizárólag a Megrendelő személyére szabottan készült el.

12. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról a Honlap felületén keresztül tájékoztat. A módosítást követően a Honlap használatának feltétele, hogy a Megrendelő a Honlapon keresztül és az ott biztosított módon azokat
kifejezetten elfogadja